Packning och Top Gear!

Idag har jag och Jolinn varit ute nästan hela dagen ute på vår uteplats! Och Mats har kämpat i skolan hela dagen. När vi inte har varit ute så har jag varit nere i tvättstugan och tvättat eller stått och vikt tvätt. Nu på kvällen har vi också bärt, våra saker vi ska ta hem till Ö-vik, ut till garaget. Det blev lite tomt i sovrummet nu när vi tog bort bokhyllan, men när vi kommer upp till Luleå igen efter Påsken så ska vi möblera om i sovrummet och förhoppningsvis få till det bättre än vad det är nu.
.
Jolinn har legat ute på gräsmattan i stort sett hela dagen och haft det bra. Jag har varit tvungen att avbryta henne i hennes vilande för hennes dagliga promenader :P Fast jag tror inte hon klagar :P Nu ska vi packa väskor och se på Top Gear innan det är dags för sängen :)
Jolinn gillar vår lilla gräsplätt så hon kan ligga ute och ha det skönt! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback