Utedag!

Äntligen är redovisningen över, vad jag har gruvat mig för den! Men det gick bra, blev godkänd! :) Efter att jag kom hem från skolan gick vi ut på uteplatsen och kopplade fast Jolinn i långlinan och var ute en stund. Sedan blev det en tur ut till Storheden där vi köpte lite ben till Jolinn och en kratta till mig och Mats :P Så nu på kvällen har jag varit ute och krattat och sopat ute då det har blåst in så mycket löv på vår uteplats dom senaste dagarna. Jolinn tyckte krattan var jättekul och ville jaga den när jag krattade fram och tillbaka. Här kommer lite bilder från idag! :)
Jolinn ute på vår uteplats!
Det har smält bort bra den här sista veckan. Jolinn håller utkik!
Här ligger hon och tuggar på godis och ett grisöra.
Mmm.. gott!
Vår lilltös älskar att vara ute på uteplatsen, längtar tills vi har skaffat staket så hon slipper ha långlina på sig.
.
Nu är det dags för middag och lite tv-tittandes! :)

Postat av: Marlene

En stilig donna :)

2011-04-18 @ 20:25:45
URL: http://ml.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja hon är fin vår lilla tös! :)

2011-04-18 @ 21:17:18
Postat av: Gunilla

Middag efter kl 19? Då hade vi ätit middag och jag var inne på mitt första kvällsfika hihi ;)

2011-04-18 @ 23:13:45
Postat av: Anna

Haha japp, kan bli lite sent ibland när man har mycket att göra ;D

2011-04-18 @ 23:28:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback