En lugn söndag!

Idag har det verkligen varit en lugn söndag för min del. Klev upp vid halv tio då jag och Jolinn gick ut på kiss- och bajsrunda och sedan blev det frukost framför tvn. Vid tvåtiden gick jag, Jolinn och Sara ut och gick och sedan blev jag bjuden på tårta hemma hos Sara och Janne, riktigt gott! :) Mats och Anton har pluggat större delen av dagen och sitter fortfarande vid köksbordet med skolböckerna. Jag tror att jag ska börja packa lite smått, ta och börja tömma klädkammaren till att börja med :P
.
Igår åt Anton och Jenny med oss! Det blev kyckling i ugn och klyftpotatis och till efterrätt gjorde jag för första gången tobleroneparfait. Den blev inte lika god som mammas men nästa gång vet jag att jag ska bla hacka chokladen mer. Men det blev en lyckad kväll ändå med trevligt sällskap! :)

Postat av: Jenny

Hej!



Tack för igår, allt var så gott! Som vanligt måste jag nog säga :) Hoppas allt går bra med flytten.



Vi ses!

2011-02-06 @ 16:57:12
Postat av: Anna

Tack själv! :) Det kommer nog gå bra, kommer bli lite annorlunda bara :)

2011-02-06 @ 20:55:11



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback