Vilken härlig dag!

Sol, nollgradigt och vindstilla! Kan det bli så mycket bättre?! Vi har varit ute i stort sett hela förmiddagen. Jag och Jolinn började dagen med en promenad! Vi följde först med Sara hem och sen gick vi ut på isen, var nästan ute och gick en timme! Sen när vi kom hem så satte jag på Jolinn långlinan så nu har vi varit ute på uteplatsen någon timme. Jag har skottat litegranna medan Jolinn har undersökt vad som finns här på vår baksida :)
Jolinn är och upptäcker vår uteplats!
Det finns mycket att titta på här på baksidan!
Jolinn håller koll!
Nu har vi fått upp bordet och stolarna så nu kan vi sitta här ute
på vår uteplats och njuta av alla vårdagar som är påväg! :)
.
Mats har varit duktig och fixat bagageluckan medan jag har skottat! Så han har stått i garaget någon timme och fixat och håller fortfarande på :) Än så länge har det blivit en riktig utedag för oss! :) Och om vi har tur så ska vi grilla till middag :D

Postat av: Gunilla

Ni ser ut att ha haft en härlig dag! Ser riktigt mysigt ut ute på er uteplats! :)

2011-02-27 @ 18:24:09
Postat av: Anna

Det var väldigt härligt igår! Flera sånna dagar vill vi ha! Nu fattas bara ett staket så Jolinn kan vara där ute själv :)

2011-02-27 @ 20:17:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback