Härliga dagar!

Vilka härliga dagar vi har haft det i helgen! Vi har haft hela huset för oss själva, det har varit skönt :) Bara tagit det lugnt, for inte till stan en sväng och hälsade även på Mikeal igår och sen på kvällen fick vi trevligt besök av Helena, Rickard och Hillevi :)
.
Idag har Jolinn fått legat ute hela dagen, och jag har legat på en filt bredvid henne på gräsmattan :) Somnade en stund också och det var så skönt! Mysigt när det är så pass varmt ute att man kan ligga i skuggan utan att frysa, än att jag hade filt på mig men :P Annars händer det inte så mycket här. Mats har bytt en sak på bilen idag medan jag och Jolinn låg och tittade på ;P Funderar på att testa sy en bädd till Jolinn, har fått en liten ide så vi får se hur det går med det!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback