Slutat skolan och börjat jobba!

Jadu, det har hänt en del sedan sist jag skrev! I fredags hade jag tenta och på kvällen gick jag och tjejerna ut och åt och stannade kvar på uteserveringen till klockan var ett tror jag. Sedan i lördags var det Mats tur att skriva tenta. Han hade en kryss-tenta så han var klar efter en timme. Så vi hann städa lite innan mamma och pappa kom till Luleå för att hjälpa Sara och Janne att flytta ner alla deras saker till Husum. Jag och Mats hjälpte också till att lasta släpvagnen så efter vi blev klar med det åt vi pizza hemma hos oss. Vi satt rackt ute på uteplatsen och åt, riktigt härligt! :)
Janne, Sara, mamma och Mats :)
Pappa :)
Efter maten blev det lite fika :)
Härligt väder det var när vi satt där ute!
.
Vid kl 16 for mamma, pappa, Sara och Janne hem till Husum och jag och Mats laddade up för en utekväll med kompisarna. Dock blev det ingen utgång för jag och kompisarna men Mats for på klassfest senare på kvällen. Jag passade på att gå till Ida och surra lite och sedan var det dags att packa bilen när jag kom hem. I söndags var det hemresa som gällde men innan det så skjutsade vi Nicklas till bussen och sedan kom mina kompisar och fikade ute i solen med oss :) Kom hem till Husum på kvällen och sedan for vi vidare till Mikael efter att vi ätit i Husum. Så vi hann träffa Mikael en stund både på söndagkväll och på måndagförmiddag innan vi drog vidare till Husum igen och sedan Umeå för Mats.
.
Idag var första sommarjobbsdagen för både Mats och jag! Har varit lite struligt för båda två men det blir väl bättre efter någon vecka hoppas jag. Så vi hann tyvär inte få så mycket ledig innan det var dags för jobb, hoppas att den här sommaren går snabbt!

Postat av: Gunilla

Nej Anna, den här sommaren ska gå jätte sakta hoppas jag! ;)

2011-06-08 @ 20:27:47
Postat av: Anna

Haha ja helgerna får gärna gå sakta ;) Nämen den här sommaren blir nog ganska bra ändå! :)

2011-06-12 @ 20:59:23



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback