Lite allt möjligt!

Nu börjar det verkligen närma sig hemresa! Imorgon far Mats hem till Ö-vik och på torsdag far jag, Sara och Jolinn ner. Men innan vi far hem så ska vi skriva tentor! Mats skriver sin imorgon och jag och Sara skriver våra på torsdag. Det är ett väldigt intressant ämne jag har tenta i så det är roligt att sitta och plugga och diskutera uppgifterna med kompisarna. Men det är lite klurigt också, det är Juridik som jag skriver tenta i.
.
Dom här senaste dagarna har jag också hållit på att skriva CV och personligt brev. Har skickat in det till Myresjöhus i både Umeå och Ö-vik och har redan fått svar från Umeå att dom inte ska ha sommarjobb, så tror tyvär inte att dom i Ö-vik behöver några sommarjobbare heller. Men hoppas kan man ju alltid göra! Sen så ska jag också skicka till Skanska som jag håller på att fixa just nu.
.
Nu har verkligen våren kommit! Idag har det smält jättemycket på vägar och stigar så nu är det blött överallt. Vi har märkt att Jolinn inte är så förtjust i vattenpölar. Om vi går rakt över en vattenpöl så går alltid Jolinn runt den, hon vägrar nästan att gå i den men om vi försöker tillräkligt länge så går hon till slut över den :) Annars händer det inte så mycket här uppe, vi pluggar för fullt på dagarna och tar det lite lugnare på kvällarna.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback