Promenad med Sara

Mitt på dagen var jag och Jolinn ute och gick med Sara! Vi gick ner på snön och släppte Jolinn så hon fick springa lös. Hon skötte sig jättebra idag, kom när vi ropade och stack inte för långt, en lyckad promenad helt enkelt! :) Synd bara att jag inte hade med mig kameran, det hade blivit jättefina bilder med sol och blå himmel. Vi kanske kan ta en promenad någon dag framöver så ska jag ta med mig kameran, eller vad tror du Sara? :)
.
Det närmar sig tills vi ska fara hem till Ö-vik, bara en vecka kvar nu :) Ska blir skönt och roligt att får komma hem! Det ser vi verkligen fram emot :)

Postat av: Sara

Jaa, det måste vi absolut göra! Det skulle vara jätte härligt och då får vi inte glömma kameran ;)

2011-03-17 @ 20:36:54
Postat av: Anna

Ja det får vi göra så vi får lite fler vinterbilder :)

2011-03-17 @ 21:04:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback