Vårväder

Vi har passat på att vara ute några timmar nu mitt på dagen då det är sol och plussgrader :) Det är så härligt ute! Vi har hållit på att bygga på buren, vi håller på att isolera nu. Igår medan jag var på klassfesten så byggde Mats på buren, han isolerade golvet och byggde ben.
Jolinn låg i snön och letade efter matbitar som jag lagt ut.
Hon hittade i stort sett alla tror jag!
En glad Mats i vårvädret! :)
Här håller vi på att isolera väggarna! Se vilka fina ben som Mats har gjort på buren :)
Vår gotjej satt och solade sig :)
Så här långt har vi kommit hittills! Golvet och en vägg är isolerad, benen har kommit på plats så nu är det nästan bara invändigt som är kvar!
Nu när vi kom in så somnade Jolinn på en gång, det är jobbigt att vara ute så länge och titta på allt som finns :) Jag och Mats ska sätta oss och plugga och ikväll blir det grillning med Sara och Janne :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback