Förra helgen och denna helg!

Här kommer lite bilder från då vi var hemma i Dombäcksmark förra helgen och Fredrik, Gunilla och Elias kom på besök. 

Sara fick hålla Elias för första gången :)


Mormor Åsa och Elias :)





Vi hann med att titta på lite kort också!


Janne, Mats, Sara och Elias






.
Det var förra helgen det! Den här helgen har vi varit på bio och sett Pirates 4 i 3D med Anton och Jenny. Åkte till Piteå igår och såg den :) Idag gick jag till skolan kl 10 och har suttit med juridiken till kl 15. Jag hade tänkt gå ut och börja med rabatten nu efter att jag pluggat men det regnar. Hoppas att det blir uppehåll så jag kan gå ut och börja. Vi var på Byggmax igår och köpte brädor också städade jag upp lite på uteplatsen så det är bara rabatterna kvar nu som vi vill ha klar innan det är dags att fara hem till Ö-vik för sommarlov! Jag kanske får sätta på mig regnstället och gå ut och jobba lite, vill göra något annat nu en stund när jag har suttit med lagboken i några timmar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback