Heldag!

Idag har det varit en riktig heldag! Har varit på skolan mellan kl 8.15 - 16.15 då vi först höll på med projektarbetet och sedan på eftermiddagen var det föreläsning. Jag kom hem vid halv fem, åt middag och kl 17 kom Sara och hämtade mig. Vi har nämligen varit in till stan och sett på bio ikväll! Så jag kom hem för drygt en halvtimme sen, fullt upp idag! :)
.
Vi såg Water for Elephants, den var jättebra tycker jag! Men jättesorglig, fick tårar i ögonen när jag såg den. Jag gillar ju verkligen äldre filmer så det var en film för mig. Sara gillade den inte lika mycket men jag tror att en viss skådespelare gjorde den bättre ;)
.
Nu sitter vi och tittar på Grand Design och ska fika lite. När jag kom hem från bion så hade Mats bakat sockerkaka så nu ska vi provsmaka! :D Duktig karl jag har!

Postat av: Sara

Haha filmen va värd att se på men en viss person lockade mig mest ;) förstod att det skulle va en typiskt dig film :)

2011-05-12 @ 20:43:26
Postat av: Anna

Haha ja men han var bra i filmen :) Passade bra som rollen tycker jag :) Haha ja det var det! :)

2011-05-12 @ 20:58:52



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback