Redovisningarna bortgjord!

Igår var vi utan internet hela eftermiddagen och kvällen så Mats fick ringa och klaga lite idag :P Så nu har vi fått internet igen! Jag har just kommit hem från skolan, har redovisat friggeboden och skissuppgifterna. Det känns riktigt skönt, det var lite roligt att redovisa friggeboden eftersom jag blev väldigt nöjd med den. Så det var kul! Nu är det bara övningspass imorgon i juridiken också tenta nästa vecka och sen är det sommarlov! :) Känns väldigt underligt att det redan är sommar. Vill egentligen inte ha sommarlov men det ska nog gå ändå, längtar till hösten ;)
.
Dessa bilder har jag ritat, hade redovisning på dessa idag. Är faktiskt ganska nöjd med det :)
.
Vi har bokat flyg och hotell i Stockholm nu iallafall :D Den 7 juli far vi och är borta över helgen, längtar jättemycket dit :)
.
Nu dom här närmsta dagarna ska jag försöka göra en blomlåda ute på baksidan, tog med några jordgubbsplant och blommer upp i söndags som jag tog hemifrån mamma och pappa. Också ska vi försöka röja upp lite innan vi far hem för sommaren.

Postat av: Sara

Gud så snygga ritningarna blev!! :)

2011-05-26 @ 23:01:52
Postat av: Anna

Tack! Blev ganska nöjd med dom :)

2011-05-26 @ 23:45:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback