Grattis Lisa!

Idag fyller min gammelmormor Lisa 90 år, jättestort grattis till henne! :) Vissa i familjen har farit ner till Hudiksvall för att gratta henne, hade gärna viljat följa med men det går inte då jag har skola och allt. Så jag och Mats skickade blommogram istället :)
.
Imorgon är det mycket som händer! Först på förmiddagen så är jag på skolan, sedan på eftermiddagen närmare bestämt kl 15 så ska jag och Jolinn fara till Öjebyns djursjukhus för att röntga henne. Hoppas det går bra, sist vi var till djursjukhuset här i Luleå var hon så rädd, det var inge kul. Så jag hoppas verkligen att det går bättre imorgon. Sedan på kvällen kommer Mats äntligen upp! :) Och ännu senare på kvällen får vi besök av Sara! :) Ja, fullt upp helt enkelt!
Nu ska jag ta och plocka undan lite i lägenheten och sedan blir det fika framför tvn :) Måste ju ha det fins nu när vi får besök imorgon!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback