Städ- och pysseldag!

Igår blev en riktig städ- och pysseldag! Gjorde klart överraskningen som Mats kommer få på torsdag när han kommer, städade lägenheten, tvättade, strök och höll på. Det blev en effektiv dag igår!
.
Idag har jag varit på skolan en sväng före lunch och sen en föreläsning efter lunch. Så nu har jag strykit klart allt från igår och funderar på att börja sy gardiner. Jolinn ligger och sover under vår säng, det är nog det bästa stället hon vet tror jag :) Vår gogumma!
.
Åh vad vi längtar tills på torsdag! För då kommer äntligen Mats! :D Och det bästa är att båda är ledig fredag, lördag och söndag så det kommer bli en toppenhelg tror jag! Om det blir bra väder tänkte vi göra en dagsutflyckt till Storforsen, ta med oss fika och kanske grilla där :) Tror Jolinn skulle älska det, få vara ute en hel dag! Hoppas, hoppas, hoppas det blir bra väder! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback