Effektiv eftermiddag!

Jag har städat, dammsugit, skurat, håller på att tvätta, maten är snart klar och Jolinn har just ätit :) Det har varit en effektiv eftermiddag! Har tyvär inte kommit nå längre med staketet, det tänkte jag pyssla med i helgen så jag har något att göra nu när Mats inte kommer upp i helgen.
.
Igår såg jag på Laila bakar och det såg så gott ut det hon gjorde så jag funderar på att testa det imorgon. Hon gjorde choklad mousse! Kanske ska göra det till efterrätt :)
.
Nä nu är det tvätten som gäller och sedan blir det mat. Sen är det bara att vänta på att Robinson ska börja :D

Postat av: Gunilla

Vad du är effektiv! :) Bloggen blev riktigt snygg! KRAM

2011-09-08 @ 18:10:11
Postat av: Anna

Haha ja ibland så händer det ;) Ja visst blev den! :D Kram

2011-09-08 @ 19:31:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback