Elias dop!

Ja i lördags var det som sagt Elias dop och som jag nu äntligen har lagt in bilderna från. Så nu ska ni få se lite bilder från dopet! Lördagen började med att vi klev upp i ganska bra tid och gjorde oss klara, sedan var det bara att packa in oss i bilen och fara ner till Köpmanholmen. Dopet började kl 14, här kommer lite bilder!
Här kommer vi gåendes in i kyrkan!
Jag och Sara som är Elias fadrar fick också stå där framme under dopet!
Sara och jag läste en dikt till Elias!
Dopvattnet hälldes upp av Elias kusiner!
Sedan var det prästens tur att hålla i Elias
Mamma Gunilla och Elias!
Här står lilla familjen uppradad, Fredrik, Gunilla och Elias!
.
Jag ångrar fortfarande att vi inte tog något kort på mig och Mats tillsammans när vi var så finklädda. Mats var så snygg i sina nya byxor, skjorta och slips :) Hade så gärna haft ett kort på oss när vi står vid kyrkan, så det var en stor miss att vi inte fick något kort på oss tillsammans. Några kort blev det iallafall av mästerfotografen Mats :)

Postat av: Gunilla

Hej! Åh vilka fina bilder! :) Hur är det med dig? Elias har börjat äta lite potatis och tycker det är ganska gott, banangröten var inte alls populär. Sköt om er! Kram <3

2011-09-22 @ 11:25:14
Postat av: Anna

Hejsan! Det är bra med mig! Hur är det med er? Nu är det verkligen nära till helgen, längtar så otroligt mycket till helg :) Haha jaså? Ratar han banangröt ;P Hoppas ni har det bra! Puss och kram

2011-09-22 @ 19:28:43



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback