Ett tag sedan sist!

Ja det var ju ett tag sen jag skrev någonting nu! Har haft fullt upp här uppe i Luleå med att skolan har dragit igång också har vi varit hemma i Örnsköldsvik och försökt hälsa på så många som möjligt! Mats har ju praktik i Umeå medan jag och Jolinn är här uppe i Luleå själv på veckorna och Mats kommer upp på helgerna. I veckan har vi också haft besök av Sara och Janne så det har inte varit så ensamt här uppe den här veckan :)
.
Jolinn löper, hon har löpt två veckor nu och sover nästan hela tiden. Hon vill bara ligga under våran säng och sova hela dagarna, fast vissa dagar har hon varit så rastlös att inget duger. Roligt med löp ;P
.
Jag har köpt staket som jag ska försöka få upp till veckan. Det är bara för att Jolinn ska kunna vara ute på bakgården utan att behöva ha på sig långlina. Det skulle vara riktigt skönt att hon bara kan springa ut och in som hon vill :)
.
Här kommer lite sommarbilder på Jolinn!
En blöt Jolinn som badar för första gången!
Lite bus i sanden!
Först bad och sen bus i sanden, kan bara sluta på ett sätt = en sandig Jolinn
Jolinn beundrar utsikten vi har ute i mamma och pappas sommarstuga!

Postat av: Lotta

Vilka fina bilder! :)



Ser att du har en standardmall på bloggen. Om du vill kan jag hjälpa dig göra en mer personlig design. Blir roligare att blogga då! :) Du kan ju höra av dig om du vill ha hjälp.



Kram, Lotta

2011-09-04 @ 18:00:38
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Roligt med uppdatering på bloggen! :) Hoppas er helg varit bra! Elias fick träffa sin mormor och morfar då de kommit sig hem från utlandet, så vi har haft en lugn helg. Sköt om dig! Kram

2011-09-05 @ 09:50:24
Postat av: Anna

Ja jag ska försöka bli bättre på det nu när jag är ensam :P Åh vad mysigt! Mindre än två veckor kvar tills jag får träffa er nu :) Ta hand om er! Kram

2011-09-05 @ 21:53:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback