Eurasier-promenad

Jäklar vad jag har hunnit med mkt idag! Var ledig på förmiddagen så då hann jag handla, städa lite, diska, förbereda middagen och göra efterrätt, hade ju nämligen middagsbesök idag :) Sedan var jag på skolan mellan 13-16.15 och 16.30 gick vi ut på promenad med Madelene och Molle och efter promenaden fick dom busa lite! Efter det gick vi hem och förberedde middagen och sedan kom Jenny! Det blev kycklinglasagne och chokladmousse till efterrätt :) Jag hade mycket trevligt middagssällskap idag, tack så mycket för sällskapet! :)
.
Här kommer lite bilder från promenaden! :)
.
Fick två kort på dom när dom satt bredvid varandra men tyvär så blev ena suddigt men ett blev det iaf :)
Madelene, Molle och Jolinn!
Lite bus!
.
Nu ligger Jolinn utslagen på golvet, trodde att hon skulle vara tröttare än vad hon är efter en sån här promenad och lek med Molle men nu sover hon :) Nu blir det lite tv-tittande och sedan är det dags för sängen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback