Regn, regn, regn...

Vad tråkigt det är när det är sånt här väder, det bara regnar! Igår var det faktiskt uppehåll större delen av dagen så då passade vi på att ta en långpromenad och träna inkallning. Jag har bestämt mig, efter den här hösten ska inkallningen sitta så pass bra att vi ska kunna ha Jolinn lös på dom flesta ställen. Så igår blev det träning igen :)
.
Idag blir det nog ingen långpromenad om jag ska titta på vädret. Jolinn vill ju knappt gå ut när det regnar, så fort vi kommer ut så bajsar och kissar hon och sen vill hon in igen. Så tyvär får inkallningsträningen vänta till någon annan dag.
.
Jag har just varit och fixat en doppresent till Elias! Nu är det bara att bestämma vad man ska ha för kläder och sen är jag nog redo för dop :) Imorgon efter lektionen åker jag och Jolinn ner till Umeå och sover hos Mats en natt innan vi åker vidare mot Husum på fredag vid lunch. Tänkte gå på stan i Umeå först och köpa lite kläder till Mats men sen är det raka vägen mot Husum.
Nä nu väntar jag på att vårdcentralen ska ringa upp mig, har äntligen tagit tag i mitt magproblem så får se vad dom säger.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback