Promenad på Arcus

Mitt på dagen idag packade vi alla in oss i bilen och gav oss av mot Arcus! En härlig dag med sol och plussgrader :) Det var perfekt att gå på snön eftersom det är jättehård skare nu, så vi kunde gå vart vi ville utan att behöva plumsa i snön. Det blev första gången som vi släppte Karma och det gick riktigt bra :) Förut har hon alltid fått gått i långlina men det är ju inte riktigt samma sak som att vara helt lös. Vi släppte även Jolinn lös så dom busade och hade sig, sprang hit och dit och hade jätteroligt! Jag tror att Karma tyckte att det var roligare att busa med Jolinn än vad Jolinn tyckte det var, busunge :P
.
.
Nu har jag även anmält både Jolinn och Karma till utställningen i Överkalix den 22 april. Det är en inofficiell utställning så det blir en bra "prova på"-utställning för Karma eftersom det blir första gången för henne :) Jag hade först funderingar på att anmäla oss till utställningen i Ö-vik som är samma helg men eftersom inte vi ska hem då så fick det bli Överkalix istället. Förhoppningsvis är det fler utställningar i Ö-viksområdet den närmsta tiden som vi kan fara på :)
.
Nu blir det lite tv och godis medan hundarna ligger och sover :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback