Vårväder!

Idag har det varit riktigt vårväder! Efter att jag kom hem från skolan gick jag först ut på en promenad med Karma och sedan fick Jolinn komma ut på en liten promenad :) Idag har dom sopat gångvägarna så nu är dom snö- och grusfria, så skönt att vara ute och gå när vägarna är sopade. Solen har värmt bra idag och snön börjar sakta snälta bort, det kanske blir sommar trots allt ;)
Karma och jag på promenad :)
Karma :)
Sedan gick jag och Jolinn ut på promenad :)
.
Jag sitter och pluggar inför seminariet jag har imorgon, efter seminariet har jag redovisning i samma kurs men efter det bär det av mot Solberg. Ska bli skönt när vi sitter i bilen på väg ner och allt i skolan är bortgjort, det ser vi fram emot :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback