Fullt upp!

Idag har det varit fullt upp på jobbet! Vid kl åtta åkte jag och Sune ut till SSAB för att kolla jobbet som vi gör där, sedan efter fikat kl 9.30 hade vi anbudsmöte fram till lunch och sedan hade jag fullt upp med att mängda resten av dagen. Det är skönt med dagar då det är mycket att göra :) 
 
Jag har varit ute på en kort rastrunda med Karma och Jolinn, duschat och nu sitter jag nedbäddad under en filt i soffan. Har börjat få ont i halsen och börjar bli snuvig och helt orkeslös :/ I helgen blev Mats förkyld och nu är det min tur.. vill inte bli sjuk :/ Det blir en tidig kväll ikväll så kroppen får vila upp och återhämta sig inatt. 
 
Nu blir det något avsnitt till av New Girl och sedan blir det sängen! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback