Nolia!

Idag har jag och Mats varit ner till Piteå och gått på Nolia mässan :) Det blev som en liten extra semestertripp såhär efter semestern. Jolinn och Karma fick stanna hemma och ha en lugn dag. 
 
Det blev tyvär inge inköp idag, jag var lite fundersam på om jag skulle köpa ett tennarmband eller inte.. men eftersom jag har tenntråd, skinn och allt redan hemma så ska jag göra ett tennarmband själv, vi får väl se när det blir bara :) Det fanns väldigt mycket olika fruktträd och busar till bra priser till salu på mässan, så om vi hade haft hus hade vi köpt några träd och buskar, men det får bli om några år ;) 
 
Nu ligger vi i soffan och slappar och tittar på Sommar med Ernst :) Skulle kunna tänka mig att ha ett likadant sovrum som han gör om, blev riktigt fint med sängramen av trä mot tegelväggen :) Det finns mycket fint! 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback