Ny vecka!

Ny vecka och nya tag! Imorse när jag skulle fara till jobbet låg Mats kvar i sängen och skulle fortsätta sova, det såg så skönt ut :) Men när jag kom på jobbet så visade det sig bli en väldigt bra dag. Har suttit i möte från kl 9.30 till kl 17, så det har varit en intressant dag och lunch ute med arbetskamraterna :) 
 
I helgen har jag och Mats mest bara legat i soffan och tittat på filmer, vi har verkligen vilat upp oss för att bli av med våra förkylningar. Jag mådde mycket bättre igår men då var Mats fortfarande lite hängig, men idag känns det mycket bättre för oss båda :) 
 
Det blir nog en ganska lugn kväll ikväll för oss, vi känner oss inte riktigt frisk än, helst inte efter en hel dag på jobbet men det är ju mycket bättre så man ska inte klaga :) Så det blir lite tv-tittandes innan det är dags för sängen, om en halvtimme börjar Robinson, längtar! :) 

Postat av: Sara

Vem hejar du/ni på i robinson? ;)

2012-08-20 @ 19:57:18
Postat av: Anna

Leif än så länge, men det kan ändras ;P Ni då? :)

2012-08-20 @ 20:19:00
Postat av: Sara

Båda vi hejar mest på Robban, sen Leif och sen Mirre! Jag hoppas nån av dom vinner iaf ;)

2012-08-20 @ 20:29:31
Postat av: Anonym

Haha va?! Hur kan ni hejja på Robban?! ;P Ja Mirre hejjar jag också på :)

2012-08-20 @ 20:51:32
Postat av: Sara

Ja HUR kan man inte hejja på Robban?! ;)

2012-08-20 @ 21:05:43



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback