Snart helg!

Nu har vi snart jobbat en vecka efter semestern, bara en dag kvar till helgen, känns skönt! :) Jobbet rullar på och till veckan kommer vi igång med mitt första projekt. Vi ska bygga tre lägenhetshus i Sunderbyn, känns riktigt roligt. Har suttit och skrivit några arbetsberedningar idag inför jobbet till veckan. 
 
Jag har just ätit middag så snart ska jag, Jolinn och Karma ut på en liten promenad men först ska jag gå ner till tvättstugan och hänga lite tvätt. 
 
Här kommer lite bilder från förra veckan då vi var ute i stugan i Ultrå :)
 
 
Vår lilla familj :) 
 
På promenad ute i stugan :)
 
 
Karma fick springa lös en stund :)
 
Sedan var det Jolinns tur att springa lös :)
 
Jolinn :)
 
Jag, Jolinn och Karma :)
 
:)
 
Gänget samlat! Mamma, pappa, Janne, Sara, Mats, Karma och Jolinn :)
 
Karma och Mats badade litegrann :)
 
Efter promenaden tog Jolinn och Karma en välförtjänt vilopaus :)

Postat av: Anonym

Kul med bilder! :) Hoppas det går bra på jobbet imorgon! :)

2012-08-02 @ 22:26:57
Postat av: Sara

Kul med bilder! :) Hoppas det går bra på jobbet imorgon! :)

2012-08-02 @ 22:27:39
Postat av: Anna

Vad roligt att du tycker det! :) Ska ta och lägga upp lite bilder från Mats flygning och min ridning lite senare :) Tack, det kommer säkert gå bra idag! :)

2012-08-03 @ 07:10:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback