Stolt!

Jag är faktiskt stolt över mig själv! I måndags på jobbet åkte jag iväg och hyrde släp för att fara och hämta sergeanter och sätta ut på ett nytt projekt som drog igång. Det blev totalt drygt 5 mil med släp och jag backade två gånger ;) Så jag är både nöjd och stolt! :)
 
Nu är min jobbarvecka slut! Imorgon skriver jag tenta och på fredag åker vi ner till Umeå, vi ska sova på hotell hela helgen och på lördag är det bröllop :) Jolinn och Karma ska få vara på hunddagiset i helgen medan jag och Mats är i Umeå, det kommer nog inte att vara några problem :) 
 
I helgen kom Monica och Anders upp till Luleå för att ställa ut deras två hundar Mira och Karma på dvärghundklubbens utställning här i Luleå. Så på lördagen åkte vi till utställningen för att träffa dom och se när dom ställde ut hundarna :) Väldigt trevligt att få träffa dom, här kommer lite foton från dagen! :) 
 

Här sitter dom uppradade! :)
 
Mira :)
 
Mats och tjejerna! :)
 
Monica och Mira inne i ringen!
 
Domaren känner på Mira!
 
 
 
Monica och Karma inne i ringen! :)
 
 
Karma :)
 
Våra tjejer! :)
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback