God natt

Det kommer bilder från helgen någon kväll, måste bara lägga över dom från Mats dator till min dator :P Vi var ju ner till Ö-vik i helgen och då for vi även till Karin i Vemdalen och hälsade på :) En mycket trevlig helg! 
 
Jag kan inte förstå att jag är så trött på kvällarna, jag råkade somna i soffan nu ikväll och Mats somnade i sängen.. tror vi sov nästan 2 timmar :P Men skönt var det! Hundarna är lika trött och går nästan och lägger sig direkt efter jobbet, tror att vi har kommit in en trött-period igen.. detta mörker gör det inte bättre. 
 
Nu blir det sängen för min del, ska upp kl 05.10 imorgon så det är lika bra att gå och lägga sig, det blev inte så mycket gjort ikväll så det får jag ta imorgon istället, nu är det God natt :) 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback