Julklappar!

Idag har vi köpt första julklappen! Och jag kan avslöja att den är till Sara och Janne ;) Ska bli spännande att se om dom gillar den. 
 
Jag, Jolinn och Karma har tagit en riktigt långpromenad ikväll, vi gick även förbi det övergivna dagiset där jag släppte dom så dom fick busa av sig lite. Det var länge sen vi tog en sån här lång promenad på en vardag, vi brukar vara så trött och knappt hinna det en kväll efter jobbet men idag hade vi energi och tid :) Jag känner att man har fått mer energi nu när snön har kommit och det blir ljusare ute, även Jolinn och Karma är mycket piggare nu när det finns snö. 
 
Nu sitter jag och tittar på tv medan jag har två sovande hundar på golvet. Mats sitter fortfarande på skolan och kämpar, hoppas att han hinner hem innan jag går och lägger mig så vi hinner träffas lite idag iaf. Men imorgon är det ju fredag och helg, och det känns skönt :) 
 
Nu ska jag fortsätta titta på Så mycket bättre, ha en bra kväll! :) 

Postat av: Sara

Spännande :D

Svar: Haha ja visst är det ;)
None None

2012-12-09 @ 09:18:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback