En bortgjort - en kvar

Så då var ena deltentan gjord, nästa har jag imorgon så ikväll är det plugg som gäller (igen). Kommer unna mig att se på Sveriges mästerkock och Fuskbyggarna men annars är det om järnvägar jag kommer sitta läsa om.
.
Vi kom just hem från en liten promenad som vi alla fyra tog :) Det blev en klockren inkallning på Karma då hon fick springa till jag och Jolinn :) Jolinn har nu börjat löpa så hon ligger mest i sovrummet och sover. Och Karma är mer vild än tam idag tror jag :P Jag klev upp strax innan halv 7 imorse för att sitta och plugga lite innan jag skulle till skolan kl 8, kan ni gissa vem som redan var vaken då och busade för fullt?! Karma är expert på att ta sockar och ligger sedan och tuggar på dom i bädden, så om man har tappat en sock vet man vart man ska leta :P
.
Nä nu ska jag ta och plugga lite innan det är dags för mat, det blir mjölkstuvade makaroner och korv :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback