En helg i Ö-vik

I helgen har vi varit hemma i Ö-vik en snabbis! Det blev Paradisbadets relaxavdelning i lördags och sedan middag med Mats familj. Synd att det var lite kallt inne på badet men det var skönt att få sitta i olika bastu i några timmar :) Sedan på söndagen så blev det en sväng till Kroksta där vi tog en liten promenad med Mikael och Abbe och sedan höll Mats på med bilen medan jag passade på att plugga lite. Sen var det bara att åka uppöver igen på söndagkvällen för att komma upp till Luleå och plugga inför mina två deltentor som jag har denna vecka.
.
Nu när jag la upp bilderna på lunchen vi åt i torsdags blev jag så otroligt sugen på dom där mackorna igen. Så därför har jag tagit upp kyckling ur frysen så kanske vi kan testa att göra egna grillade mackor :) Får se vad Mats tycker om den idéen när han kommer hem från skolan :P
.
Jag ska sätta mig och plugga en stund till innan Mats kommer hem och det är dags för middag. Jag har deltenta i kemi imorgon som jag måste plugga till. Här kommer iallafall lite bilder från promenaden i lördags som vi tog med Mikael och Abbe :)
Mikael och Abbe tog täten sedan kom Mats och Jolinn och sist var det jag och Karma :)
Efter att det varit -30 grader under helgen kändes det skönt ute då det bara var runt -20 grader :P
En riktigt fin vinterdag var det, solen sken så det blev en lite paus efter halva vägen :)
Karma och Abbe :)
Abbe hade inte en chans då det var två tjejer mot en kille :P
Mikael och Mats :)
Solen börjar titta fram :)
En snöig liten Karma får avsluta detta inlägg :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback