Klarade duggan!

Så då var järnvägsduggan klarad, fick en 5:a :D Det känns riktigt bra! Första kvällen den här veckan som jag inte behöver plugga, det känns också riktigt bra kan jag säga :) Imorgon ska vi tjejer ut och äta så det ser jag fram emot.
.
Jag och Jolinn ska snart ta en promenad med Madelene och Molle. Temperaturen har höjts en hel del så nu är det bara -13 grader, perfekt väder att ta en promenad i. Det har varit en härlig dag med sol och inte allt för kallt, synd att man har fullproppat schema en sån här dag. Men i helgen ska vi passa på att vara ute och även ta lite kort, har varit dålig på att ta kort på Karma så det ska det bli ändring på till helgen :) Nu blir det till att slappa lite i soffan innan det är dags för en promenad :)

Postat av: Sara

Vad duktig du är, grattis! :D Det måste ni fira med nån god efterrätt ikväll! Ha en trevlig helg syster :)

2012-02-11 @ 13:43:35
Postat av: Anna

Tack Sara! :D Vi ska göra semlor bara vi orkar gå på ica och köpa bakplåtspapper så blir det de till efterrätt ;) Tack desamma! :)

2012-02-11 @ 18:14:15
Postat av: Sara

Semlor lät ju inte helt fel ;) Vi ska äta glasstårtan som ni köpte förra helgen någon kväll nu så meddelar jag om den är lika god nu som förut :D

2012-02-12 @ 10:06:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback