Feberfri

Det har hunnit bli torsdag och jag är fortfarande inte helt frisk. Jag har missat fyra dagar i skolan pga att jag varit sjuk, det är inte kul kan jag säga. Idag är första dagen då jag känner mig helt feberfri och piggare, så hoppas att det går åt rätt håll nu.
.
Jolinn hade turen och fick följa med Madelene och Molle på en långpromenad igår, det var väldigt snällt att hon fick följa med eftersom det inte har blivit så många promenader nu när jag har varit sjuk. Det ska förhoppningsvis bli ändring på det till veckan, måste bara bli fullt frisk innan jag börjar anstränga mig.
.
Annars händer det inte så mycket här hemma, Mats kämpar på i skolan medan jag kämpar på att bli frisk. Karma växer så det knakar och Jolinn ligger mest då hon löper. Karma tycker att Jolinn är så tråkig när hon bara ligger, hon försöker få igång Jolinn med jämna mellanrum men lyckas inte. Det brukar sluta med att Karma ligger i soffan med mig och blir kliad på magen istället :)
.
Nu ska jag försöka ta tag i lite skolarbete, har en inlämning på måndag och sen deltenta på tisdag. På tisdagkväll är det informationskväll om praktiken där man har chans att gå på intervjuer med olika företag, men detta behöver ju inte jag göra då jag redan har en praktikplats :D Känns så otroligt skönt att ha det klart redan :) Sen på onsdag ska jag till Boden på en väglab, det ska bli spännande, och sen är det "bara" två inlämningar till som ska in. Har en del att göra som ni hör :P Nä nu blir det lite brunch!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback