En lång vecka...

Vilken vecka det här har varit.. jag har varit sjuk och vi fick tillbringa fredagen på akuten, men helgen har ju varit hyffsat lugn iallafall. Jadu.. vart ska jag börja, jag har ju legat sjuk hela veckan och missade alla mina föreläsningar som jag haft denna vecka. I torsdags kände jag mig feberfri och i fredags när jag vaknade kände jag mig ännu bättre, fortfarande snuvig och hostig men mycket bättre. Då kontrar Mats med att få ett njurstensanfall på morgonen så det blev att köra full fart in till akuten. Det är den värsta bilfärden jag har varit med om, Mats var alldeles vit i ansiktet av smärtan att jag trodde att han skulle gå in i chock eller något sånt. När vi äntligen kom fram till akuten kändes det som en evighet innan han fick komma in på ett rum för att få smärtstillande. Vi spenderade några timmar på akuten tills Mats kände sig så pass bra att vi fick åka hem. Om någon vecka ska Mats röntgas för att se att allt är borta.
.
Jolinn och Karma har nog tyckt att jag och Mats har varit världens tråkigaste den här veckan, men några sånna här dagar klarar dom av. På onsdag när jag har gjort bort min tenta och företagskväll ska vi passa på att vara ute, hoppas att det blir bra väder :) I helgen har det varit riktigt busväder så Jolinn har knappt velat gå utanför lägenheten men Karma bryr sig inte så mycket om vädret, hon kan vara ute och busa ändå tycker hon :P
.
Snart fyller både Mats och Marlene år och jag kommer inte på någonting som jag kan ge till Mats. Födelsedagspresenten till Marlene har vi redan kommit på så den är bara att inhandla :) Jag brukar alltid ha en liten aning vad jag ska ge han men nu vet jag inte alls. Är det inte någon som har lite tips på en födelsedagspresent till han?! ;)
.
Nä, nu blir det lite mer kemiplugg och sedan en semla framför tvn innan det är dags för sängen :)

Postat av: Gunilla

Krya på er! Vilken jobbig vecka ni haft... Sköt om er! Kramar från oss i Köpmanholmen

2012-02-20 @ 07:10:55
Postat av: Anna

Vi känner oss ganska pigga nu :) Nu är det full fart i skolan som gäller! Kramar

2012-02-20 @ 15:33:53
Postat av: Marlene

Vilken tur att jag inte är nyfiken... Va är de ? :)

2012-02-21 @ 20:11:05
Postat av: Anna

Haha ja det är tur det ;) Du får vänta och se :)

2012-02-21 @ 21:02:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback