Eurasier-bus

Så nu har jag städat bort julen, eller iaf börjat. Jag har plockat bort alla juldukar och tomtar och ersatt dom med lite nya dukar och nya "dekorationsprylar" :P Känns skönt att få ta bort julen, nu vill vi ha mars så man kan vara ute i solen i någon minusgrad och bara ha det skönt. Men det är ju ett tag dit tyvär, det ska hinnas med en hel del i skolan innan vi har kommit till mars.
.
Eftersom jag var för lat för att gå på Ica igår och köpa muffinsformar så ska vi gå iväg alla fyra nu istället. Sedan blir det bakning här hemma :) Jolinn och Karma älskar ju att vara ute på vår bakgård och busa, det är så behändligt att bara öpnna altandörren så kan dom gå ut. Så här kommer lite bilder från när dom är ute och busar :)
.
Karma älskar att sitta där uppe på snöhögen och titta på dom som går förbi på gångvägen :)
Idag när jag tittade ut på dom så började jag nästan skratta, det såg så roligt ut när dom satt där på varsin snöhög och tittade på dom som går förbi :)
.
Pst.. det kanske kommer lite bilder på cupcakes'n senare idag om jag får till några :P

Postat av: Helena

Hej!

Vilka fina tjejer du har =) Jätteroligt att få se flera bilder på dem. Jag har Karmas helsyster Karisma och halvbrodern Ikaros. Blev nyfiken på hur Karma ser ut nu så var tvungen att gå in och titta =)Hon ser jättefin ut! Vad väger hon, vet du det?



Hoppas ni får en skön helg!

/Helena

2012-01-14 @ 15:53:43
URL: http://ikaros-och-jag.se
Postat av: Anna

Hejsan!

Tack så mycket! :) Vad roligt att du tittade in på min blogg :) Jag har kikat in på din hemsida och blogg, verkligen jättefina hundar du har! Karma väger 11 kg nu men äter lite dåligt, hur går det med maten för Karisma? Hur mycket väger hon? :)



Tack desamma!

/Anna

2012-01-15 @ 15:50:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback