Väldigt länge sedan nu!

Nu var det väldigt länge sen jag skrev något här. Veckorna går ju så fort och när man har mycket att göra i skolan finns det nästan ingen tid att sätta sig vid datorn och skriva ett inlägg, och jag måste erkänna att jag glömmer bort det ibland också :P 
.
Det har ju hänt en del sen jag skrev sist! För det första har Karma vuxit en hel del, hon börjar ha en bra chans mot Jolinn nu när dom är ute och busar. Det märks att Jolinn får ta i lite mer nu när dom leker. Vi har inte vägt Karma nå nyligt men det syns att hon blir större och hon har fått en riktigt fin päls. Jolinn har tyvär kliat bort en hel del av sin päls igen och gått ner två kilo sen i julas. Vi har fått henne att sluta klia nu men pälsen kommer nog inte komma tillbaka förän det är dags för fällning tror jag. Så nu när det börjar bli lite kallare måste vi nog börja ha täcke på Jolinn igen :(
.
Jag har hunnit varit på två intervjuer angående praktiken, var på intervju hos PEAB i tisdags och hos Skanska i onsdags. Så nu är det bara att vänta och se om man lyckades få dom intresserad av att anställa mig. I onsdags var det även LARV som jag har varit engagerad i, jag var företagsvärd. Så det har varit full fart här med skola, praktiksökande och LARV. I onsdagskväll var jag på banketten som alla som medverkadi i LARV fick gå på. Det var trevligt med god mat och bra underhållning, en liten miss bara att man inte fick sitta bredvid någon som representerar ett byggföretag.
.
Här hemma har Mats varit duktig och fixat ordning i förrådet. Han har varit på byggmax och biltema och köpt hyllsystem som han har satt upp. Så igår for vi iväg och köpte kartonger och har börjat sortera tillbaka allt till förrådet igen. Det har varit lite kaos här hemma då allt som varit i förrådet har varit utspridd i hela lägenheten medan Mats har satt utt hyllsystemet. Men nu börjar det minska i lägenheten och vi börjar få ordning på allt, det är lite kvar som ska fixas så det ska vi göra ordning idag.
.
Oj, det blev ett långt inlägg det här :P Skulle kunna skriva hur mycket som helst eftersom det har hänt en hel del sedan jag skrev sist men jag tror inte ni orkar läsa allt. Till helgen åker vi hem till Ö-vik en sväng, det blir bara en snabbvisit då Mats har seminare i fredageftermiddag och vi måste vara tillbaka i Luleå på måndag igen men en liten sväng blir det iaf. Ikväll ska vi fara och se på bio, det blir Mission impossible :) Nä, nu babblar jag alldeles för mycket, jag ska fortsätta städa och sedan kanske det blir lite skolarbete om jag hinner.
.
Här kommer lite bilder från veckan som gått! :)
.
Jolinn och Karma ligger och tuggar på varsitt ben!
Glassmuffins som jag gjorde förra veckan!
Karma och Jolinn sitter och spejar ute på bakgården
Vi myser i soffan! :)
En av dom få gånger som Jolinn lagt sig och myst i soffan! :)
Karma och Jolinn ute på bakgården!
Jolinn :)
Och lilla Karma, som inte är så liten längre :)
Karma :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback