En bra helg!

I fredagskväll skjutsade jag Mats till Anton och jag åkte vidare in till stan för att träffa Sanna och Magda. Vi började med att se Magdas nya lägenhet och sedan gick vi till stadsparken för att "se fotboll" men istället satte vi oss och pratade, mycket trevligt! :) 


Pride festival och fotbolls EM i stadsparken!


Sanna och jag! :)

Igår for vi en sväng till Storheden där vi köpte blommor till våra krukor som vi fick av mormor. Sedan blev det också en sväng till stan. När det närmade sig middag tog vi med oss hundarna och gick till Anton och Jenny och åt middag hos dom! :) Väldigt gott och trevligt! :)


Jolinn, Karma, Mats och Fredrik :)


Jenny :)


Tjejerna låg i skuggan och hade det skönt :)






Vi testade Per Morbergs vin till middagen :)


Fredrik hittade ett par snygga tofflor ;)


Gänget samlat runt middagsbordet!


Anton och Mats!


Jenny och Fredrik!

Idag har vi mest bara tagit det lugnt :) Mats åkte ner till Umeå för en timme sen så nu är det tomt i lägenheten igen. När Mats hade åkt började jag plantera blommorna i krukorna så att jag skulle ha något att göra, det blir så himla tyst i lägenheten när Mats har åkt. Men nu är blommorna planterade och fint blev det! :)


Karma och dom nyplanterade blommorna! :)


I den beiga krukan planterade jag en svartvinbärsbuske :) Krukan närmat blev det två olika blommor (har ingen aning vad dom heter) och i den längst till vänster planterade jag två blommor som jag fick av mamma förra helgen!


Våran uteplats med våra nya blommor :)


Så här ser våran rabatt ut som vi gjorde och planterade förra sommaren! Alla blommor har vuxit hur mycket som helst så nu är rabatten överfull, kan inte fatta att dom växt så mycket :P När vi köpte blommor till krukorna igår köpte vi även jordgubbsplantor, det bler vita jordgubbar med ananassmak, spännande! :)


En del blommor blommar för fullt!


Karma och Jolinn gjorde mig sällskap ute i trädgården medan jag planterade blommor!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback