Måndag!

Måndag igen och ännu en jobbardag har gått :) Än så länge trivs jag väldigt bra på Skanska, det känns riktigt bra! :) 

Till middag blev det tjockpannkaka med grädde och sylt som jag åt ute på uteplatsen med sällskap av Jolinn och Karma :) Dom låg i gräset och tittade på! 

Inte så tokigt med middag ute :)


Jolinn och Karma låg i gräset och höll mig sällskap :)

Efter middagen tog jag och hundarna en promenad med Ida, trevligt att få prata med Ida en sväng och få höra hur det går för henne på praktiken. Det är bra att få prata av sig ibland :)

Nu sitter jag i soffan och latar mig och ser på New girl, ska snart ta och gå och lägga mig!
 

Postat av: Gunilla

Åh vad jag blir sugen på tjockpannkaka, det var evigheter sedan jag gjorde det sist! Härligt att du trivs på Skanska! :)

2012-06-19 @ 07:28:25
Postat av: Anna

Ja det var gott, den blev faktiskt inte så tokig ändå :) Ja det känns jättebra! :)

2012-06-19 @ 18:32:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback