En helg i Ö-vik!

Efter jobbet i fredags for jag och hämtade Jolinn och Karma och sedan körde vi vidare ner mot Ö-vik. Det blev middag hemma hos Mikael på kvällen och sedan sov jag och tjejerna hos Sara och Janne medan Mats sov hos Mikael. På lördagen tog vi oss en tur till Hörnsjön där vi tog en promenad med Lars, Mikael och Abbe :)
.
Karma, Mats, Jolinn och Lars :)
Mikael och Abbe :)
Roligt att Lars följde med på en promenad, det blir ju inte så ofta man träffas!
Jag och Mats och tjejerna! :)
.
Efter att vi nästan gått runt sjön så kom vi fram till en liten strand där Karma, Jolinn och Abbe fick doppa tassarna i vattnet. Det blev Karmas första bad :) Jolinn gick försiktigt ner i vattnet men sen fick det vara nog :)
.
Karmas första bad!
Skönt var det att få svalka sig :)
.
Efter en härlig promenad for vi in till stan och åt glass i hamnen!
.
Karma och Jolinn i hamnen :)
Kulglass blev det! Choklad, nougat och marängsviss var smakerna jag tog :)
Mats!
Och Lars :)
.
Efter lite stadsvandring med Lars åkte vi vidare till Monica och Anders där vi blev bjudna på glass och fick med oss en fodertunna hem! Tack så mycket! :)
.
En helg går fort och det gjorde även denna helg! På söndagen åkte vi ut till stugan en sväng och hälsade på mamma och pappa och sedan åkte vi vidare till Ava där vi åt middag med mormor och morfar :) Där hade vi turen och fick god mat och även lite krukor med oss hem! Så nu i veckan ska jag iväg och köpa blommor och jord så jag kan plantera :)
.
Vi fick även med oss en gräsklippare hem från Mikael! Han hade en handjagare som han inte använde, helt perfekt att ha en sån på vår lilla bakgård :) Så jag klippte lite igår kväll och resten idag, det blev väldigt fint :) Nu ska gräset bara få resa sig lite så ska jag köra en gång till.
.
Men nu är det dags för sängen för mig, jag är så trött på morgonen så vill gå och lägga mig tidigt :) Ny jobbardag imorgon!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback