Två dagar!

Ja då har två dagar gått på praktiken. Det är ju alltid samma känsla då man börjar på ett nytt ställe och eftersom det inte finns så mycket att göra den här första veckan så blir det lite småjobb. Men än så länge går det bra och imorgon är vi ju ledig så arbetsveckan fortsätter på torsdag :) Skönt att det blev kortvecka den första veckan!
.
Jolinn och Karma har varit på hunddagiset medan jag har jobbat och det går jättebra att ha dom där! På morgonen när jag lämnar dom så blir dom så glad när dom får se personalen på hunddagiset, så det känns jätteskönt :)
.
Idag efter jobbet så råkade jag somna i soffan medan hundarna låg nedanför mig och sov, vi var helt utslagna alla tre :) Så efter en liten lur tog vi oss en promenad bort till det övergiva dagiset där Jolinn och Karma fick busa av sig. På hemvägen gick vi efter vattnet och kände lukterna på alla blommor och träd som slagit ut, så härliga dofter :)
.
Här kommer lite bilder från idag!
Karma ligger och vilar efter bus med Jolinn idag på dagiset :)
Karma och Jolinn :)
.
Tog ett kort på mig och Mats i söndags då vi hade våra  nya tröjor på oss! :)
Civilingenjör Väg och Vatten står det på dom :) Stämmer ju inte riktigt för mig då jag går Arkitektur också, men men.. man får ju inte vara så kräsen :P
En bild på Jolinn och Karma från i söndags då vi också var och busade på det övergivna dagiset, dom blev lite blötare då :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback