Långpromenad med Jolinn :)

Idag klev jag upp i bra tid för att vara lördag :) Kvart i nio vaknade jag och gick ut med Jolinn på morgonpromenad. Efter frukost och lite fix i lägenheten tog jag på Jolinn långlinan och gick ut på en långpromenad. Det var helt otroligt vårvärdet idag, 6 plusgrader och sol :) Jag och Jolinn gick bort mot Björkskatan och sedan efter vattnet, vi stannade och tog lite kort och passade på att mysa i solen. När vi satt där och tittade ut på isen och på alla som åkte längdskidor, kom jag på att det hade suttit fint med varm oboy och mackor. Tänk vad mysigt det hade varit, och kanske en korvbit till Jolinn :)
.
Här kommer lite bilder från dagen!
Härlig vy, blå himmel och snö på sjön :)
Fick till och med en bild på båda oss :)
Fina Jolinn :)
Medan jag och Jolinn var ute på långpromenad fick Karma vara hemma med husse :)
Lite senare idag tog Mats fram grillen, det blev grillpremiär för i år :)
Och gott vare! :)
Så här såg min huvudrättstallrik ut och till efterrätt blir det kladdkaka och grädde :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback