Olydig, olydigare, olydigast?

Idag har jag börjat tentaplugga inför Drift och underhåll, satt på skolan på förmiddagen med tjejerna och eftersom Mats ska sitta på skolan hela dagen gick jag hem vid ett för att rasta hundarna. Tog en långpromenad med Jolinn och Karma ut på isen nu på eftermiddagen och jag tror att det var den värsta promenaden jag har varit på. Jag hade en väldigt olydig valp och en lite mindre olydig hund, och förutom det så blåser det storm ute.
.
Det känns lugnt och skönt här hemma nu iallafall, båda hundarna somnade precis så jag ska ta och fortsätta plugga inför tentan. Hann iallafall ta några bilder från promenaden idag :P
Såhär trött var Karma efter gårdagens promenad ute på isen, vi var inte ute lika länge idag men det tog dom igen genom att vara olydiga istället :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback