En blöt promenad!

Idag har jag börjat tentaplugga på Matte 4, så jag satt på skolan fram till kl 14 med Sanna och Magda. Sen var det bara att gå hem och äta lunch och ta på sig regnkläderna för att gå ut med Karma och Jolinn. Vi mötte upp Madelene och Molle och tog en promenad tillsammans, vi blev ganska så blöta kan jag säga ;P Men våra fyrfotade vänner måste ut än att det regna och det är skönt att vara ute och gå i vilket väder det än är :) Vi var ute i nästan en timme så när vi kom hem såg det ut som att Karma och Jolinn duschat, och även jag :P Men nu är vi alla torra och tjejerna ligger och sover :)
.
En bild från igår då vi var på dagiset och lekte :)
Igår låg Jolinn och hade det skönt i solen, lite skillnad från idag :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback