Härlig utekväll!

Det blev verkligen en härlig utekväll för mig och Jolinn idag! Klockan 16.30 träffade vi en tjej och hennes Sheltie som hjälte mig att träna lite hantering på Jolinn. Tänkte träna lite innan utställningen i Piteå och dagens hanterings träning var en jättebra övninig. Jag hoppas att vi hinner med några fler sånna här hanteringsövningar innan det är dags för utställningen. Så det blev lite hanterings träning också tog vi oss en promenad, efter det gick vi hem och hämtade Mats och Karma och gick vidare mot Madelene och Molle. Vi tog en kort promenad allihopa och sedan gick vi bort till det övergivna dagis och släppte Jolinn, Karma och Molle. Och dom busade och busade och busade.. shit vad dom hade roligt :D Karma hade så mycket energi och var överallt hela tiden, hon hade superkul! :)
.
Tyvär så glömde jag kameran hemma men Madelene hade med sig sin systemkamera så jag ska få lite bilder av henne sen som jag ska lägga upp :) Vi gick från dagiset strax innan kl 19 så vi var hemma runt kl 19, en härlig kväll ute :) Jag och Jolinn har allstå varit ute i två och en halv timme och det känns i benen nu kan jag säga :P Jag kan lova er att vi har två trötta hundar här hemma nu!
.
Resten av kvällen kommer bli lugn! Slötitta lite på tvn och slappa, skulle behöva börja plugga på tentan som jag har till veckan men vet inte om jag ska börja plugga på den på onsdag istället. Nu blir det lite tv iallafall :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback