Överraskning!

Jag överraskade Mats igår med lite cupcakes :) Goda blev dom och såhär såg dom ut! :)
.
Vi måste ta och köpa en sprits så att man kan dekorera dom lite snyggare, nu använde jag bara en 3-liters påse som jag klippte ett hål i.
.
Nu är vi nästan klar med alla projektarbeten, bara redovisningarna kvar. En imorgon och en på fredag och sedan är det tenta-plugg som gäller. Ska försöka ta tag i matten idag så det blir mindre jobb i helgen.
.
Hoppas ni njuter av det fina vädret, för det gör vi! :)

Postat av: Gunilla

De ser riktigt goda ut! :) Blir sugen på att baka jag också! hihi Ha en bra dag! Kram

2012-05-24 @ 07:52:39
Postat av: Anna

Ja du får passa på att baka på morgonen för sen mitt på dagen vill väl Elias ut ;) Ha det bra! Kram

2012-05-24 @ 11:04:13



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback