Promenad på Arcus

Idag har det blåst så mycket att man inte har kunnat sitta ute på vår uteplats för att det varit för kallt. Så vi tog oss en sväng till Arcus för att promenera. Där inne i skogen var det nästan vindstilla men en hel del snö kvar. Eftersom det var lite folk där när vi kom och en traktor som körde i området släppte vi dom inte lös idag utan vi tränade lite inkallning mellan Mats och mig också blev det lite "gå-fot"-träning med Karma, och självklart blev det en promenad :)
.
Mats och Karma tränar lite "gå fot"
Sähär mycket snö var det på Arcus idag, som tur är så är det betydligt mycket mindre snö kvar på Porsön!
Jolinn :)
Karma :)
Mats och Jolinn busar lite :)
Två vovvar som vill ha godis!
En fokuserad Jolinn!
.
Nu är vi hemma igen och funderar på vad vi ska äta till middag, jag har idetorka.. har inte lust att ställa mig och laga något avancerat men det ska ändå vara gott, klurigt! ;P Ikväll blir det kladdkaka till efterrätt, det blev ju en hel del kvar från igår eftersom det bara var jag som åt :D
.
Nu är det dags för mat! :)

Postat av: Gunilla

En mysig promenad än att vädret inte var det bästa. Här blev det potatisgratäng med kasslerbitar i, enkelt och gott! Dessutom några matlådor! :)

2012-05-14 @ 11:14:43
Postat av: Anna

Ja precis, det gick bra att gå i skogen eftersom det inte blåste så mycket där :) Jaha vad gott! Kanske man ska göra det någon dag framöver :)

2012-05-14 @ 15:50:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback