Sitter ute!

Nu var det några dagar sedan jag skrev här igen, dagarna bara rullar på och ibland glömmer man bort att uppdatera bloggen. Nu sitter jag ute på vår uteplats och har det skönt! Härligt att man kan sitta ute så här sent, vi har ju bra kvällssol så då går det :) Jolinn och Karma ligger och tuggar på varsitt grisöra och njuter i kvällssolen :) Mats är på klassfest så det är bara jag och tjejerna hemma.
.
Min plats i solen!
Karma :)
Tjejerna ligger och tuggar på varsitt grisöra i solen :)
.
Idag har jag satt upp dom nya gardinerna i tv-rummet! Så nu blev det sommarfint i lägenheten :) Blev riktigt nöjd med dom, det var dom som jag köpte på jotex. Nä nu tror jag att jag ska ta och gå in och baka en kladdkaka, måste ju lyxa till det lite nu när det är lördag :)
.
Såhär blev det med dom nya gardinerna och kuddarna :)
.
Ha en trevlig lördagkväll allihopa! :)

Postat av: Gunilla

Roligt med nya gardiner! ;)

2012-05-14 @ 11:16:42
Postat av: Anna

Ja verkligen! Blev riktigt nöjd med dom :D

2012-05-14 @ 15:51:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback