Ny vecka!

Ja då var det måndag igen och en ny vecka! Den här veckan är det omtenta-period på LTU så vi har inga lektioner denna vecka utan bara massa plugg. Jag har två projektarbeten som gärna ska bli klart den här veckan och jag tror även att Mats har projektarbeten som snart ska vara klar. Efter den här veckan är det bara en riktig skolvecka kvar och sedan är det sista veckan med ordinarie tentor innan det är slut på skolan för den här terminen.
.
Idag har jag varit på möte på Skanska inför min 7-månaders praktik som jag börjar den 4 juni. Det ska verkligen bli jätteroligt att få börja min praktik och jobba inom det området jag utbildar mig till. Det kommer bli en jättespännande period! Tyvär så kommer ju jag och Mats vara ifrån varandra under sommaren då han kommer jobba i Umeå medan jag blir kvar här i Luleå. Det som är bra med att jag är kvar i Luleå är ju det att vi kommer bo tillsammans i höst istället, så det känns skönt :) Detta kommer bli min första sommar i Luleå så jag undrar vad man ska hitta på under kvällar/helger och ledighet, vi får väl se helt enkelt :)
.
Ikväll blir det promenad med Madelene och Molle, det ser vi fram emot :) Nä, nu ska jag ta tag i plugget en stund innan det är dags för middag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback