Härligt väder!

Nu är ena redovisningen bortgjort... nästa har jag imorgon. Den är jag faktiskt lite nervös för eftersom det kommer chefer från Trafikverket, NCC och Peab och lyssnar på oss. Hoppas att det går bra! Men efter den redovisningen är det "bara" två (eller tre) tentor kvar innan skolan är över för detta år :P Det känns skönt!
.
Nu på kvällen tog jag, Jolinn och Karma en promenad i det härliga sommarvädret, det var så härligt ute :) Mats passade på att ta en cykeltur så det blev nästan en mil för han :) Jag funderar på att köpa en ny cykel så jag kan följa med Mats på några cykelturer i sommar, det går inte så bra att cykla på min cykel nu då bromsen och massa saker är dåliga :/ Så en ny cykel blir det nog för mig framöver!
.
Just nu sitter jag och latar mig i soffan och tittar på Eurovision medan Karma ligger nedanför mig och sover :) Jolinn har gått och lagt sig i sovrummet och är redo för natten :P Hon är tidig på att gå och lägga sig, hon skulle nog kunna sova en hel dag :P
.
Annars är det inte mycket som händer här hos oss, det är slutspurten i skolan så vi lägger all vår energi på skolan och hundarna, nå mycket mer hinner vi inte med :P Men jag skulle vilja hinna med och köpa lite blommor i helgen till vår uteplats, det kanske blir en plugg-paus som för oss till Storheden för att köpa blommor någon dag :) Nu ska jag se om Sverige går vidare till finalen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback