Morgonpromenad!

Morgonen startade med en långpromenad men Jolinn och Karma på ca 45 minuter. Stolen skiner, -2 grader och frost på gräset, en riktig härligt morgon :) Det blev en tidig kväll igår så imorse när jag vaknade kl 9 hade jag sovit för länge, men då har man ju en anledning att kliva upp :) Det är så skönt när det är någon minusgrad på morgonen, det är så uppfriskande att börja dagen med en härlig promenad med tjejerna, om man inte var riktigt vaken innan promenaden så blir man det när man är ute och går i den friska luften :)
 
Här kommer lite bilder från dagens promenad :)
 
Blå himmel och sol, det har vi inte sett mycket av dom senaste veckorna.
 
Jolinn och Karma :)
 
 
 
En fin morgon :)
 
Mycket att lukta på som vanligt!
 
Våran stiliga Karma :)
 
 
Vår fina tjej! :)
 
 
Och snygga Jolinn :)
 
Jolinn :)
 
Nu ligger jag i soffan och tittar på Pirates of the Caribbean med två hundarna som ligger nedanför mig och sover på golvet och en Mats som ligger i sängen och sover :) En lugn och skön morgon! :)
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback