Promenad en lördagmorgon!

Imorse var hundarna pigga, dom kom och väckte mig kl 8 och ville verkligen ha upp mig ur sängen. Jag tyckte det var lite väl tidigt och ville sova en liten stund till så dom fick komma upp i sängen och sova en stund där istället. Men kl 9 tyckte dom att jag hade sovit tillräckligt och började busa och hade sig i sovrummet, så det var lika bra att kliva upp. Det blev en promenad på 35 minuter runt parken och sedan lite bus ute på bakgården, så nu sitter jag äntligen och äter frukost :) 
 
En ganska tråkig dag att kliva upp till, -2 grader och ingen sol. 
 
Karma var superbusig på promenaden och ville leka hela tiden :P
 
Jolinn var lite lugnare men ville också busa en hel del :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback